Benvenuti à i nostri siti web!
About us-banner (1)

ZHONGSHAN NCA CO.,LTD.: fabricazione globale di equipaghji di imballaggio flessibili, fornitore di servizii

novu 1 (1)

Fundata in u 1999, situata in a cità di Zhongshan, a pruvincia di Guangdong, hè impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di l'equipaggiu d'automatizazione di imballaggi flessibili è altri equipaghji speciali.

A cumpagnia hà un spaziu di ufficiu mudernu, decine di millaie di metri quatratu di pianta di ricerca è sviluppu è pruduzzione, cù più di 60 setti di l'equipaggiu di prucessu è di prova avanzati;un gruppu di persunale tecnicu d'alta qualità, persunale di gestione senior.

NCA "survivenza per qualità è sviluppu attraversu l'innuvazione", da l'analisi di a dumanda di i clienti per u pacchettu soft à u disignu di a suluzione generale;da a valutazione tecnica di u campu à l'assistenza di cuntrollu remoto;da l'outsourcing di l'acquistu à a coordinazione di a produzzione di l'attellu, avemu stabilitu tecnulugia avanzata, gestione stretta è prudutti d'alta qualità in l'industria è hà guadagnatu u ricunniscenza è a fiducia di i clienti domestici è stranieri.

A nostra ricerca è u sviluppu indipendenti, a pruduzzione di "macchina di saldatura automatica di sacchetti flessibili", "macchina di saldatura automatica di bocca di saldatura di sacchetti di imballaggio flessibile all-in-one", "macchina automatica di sacchetti di film compositu", "dispositiu di taglio di filu di lacrime faciule laser", " linea di produzzione automatica di tubi cumposti di plastica d'aluminiu "è una serie di equipaghji di l'industria di imballaggi flessibili, sò stati esportati in Europa, Australia, America di u Nordu, Sudamerica, Africa, Asia è altri più di 40 paesi è regioni, diventanu l'imballu morbidu domesticu è straneru. equipaghji di ricerca è sviluppu, manifattura, imprese di serviziu.

A cumpagnia hà sviluppatu l'equipaggiu speciale per Procter & Gamble, Amco, Sidis, Wrigley, è decine di imprese famose in u mondu cum'è GUALAPACK, Canon, è UFLEX, una quantità di prudutti riempia u spaziu domesticu.Promuvemu attivamente a transizione da Made in China à creatu in Cina, è avemu più di 100 brevetti d'invenzione è di mudelli di utilità.

Per esse un praticante di u sviluppu guidatu da l'innuvazione

"Innuvazione" hè una parte di a cultura corporativa di New Hongye.A cumpagnia attraversu a tecnulugia è i prudutti, u sistema di gestione è i metudi di l'innuvazione, per furnisce i clienti cù più valore è serviziu di qualità.Nta l'ultimi anni, u mercatu di l'imballaggio richiede una iterazione constantemente aghjurnata, imballaggio di prutezzione di l'ambiente, sviluppu multifunzionale, bellu, ligeru, intelligente per i fabricatori d'equipaggiu presentanu esigenze sempre più elevate, una nova industria macro cù innovazione infinita, migliurà u serviziu infinitu, senza fine. cuncettu, sempre à risponde à i bisogni di i clienti, per furnisce i clienti cù più valore è serviziu di qualità.Fate l'usu di i so vantaghji di ricerca è di sviluppu, risponde constantemente à i bisogni di i clienti, facenu pratichi guidati da l'innuvazione.

Forza tistimunianza, onore u corpu

Sempre aderisce à a strada di a ricerca è u sviluppu indipendenti, adattate constantemente à a dumanda di u mercatu, i prudutti innovativi, i servizii, u modu di gestione di a nova industria hà vintu assai onori: in u 1999, a nova industria hè stata classificata cum'è una impresa high-tech provinciale, u sviluppu di tecnulugia di imballaggio flexible di a cumpagnia hè seconda à nimu in Cina.In u 2002, hà vintu u primu premiu di Zhongshan Science and Technology Progress, u secondu premiu di Guangdong Science and Technology Progress in u 2003, u Premiu Pruvinciale Excellent Patent Award in 2004, u secondu premiu Municipal Science and Technology Progress in 2005, è u municipale. Patent Gold Award in 2006.2015 Zhongshan Torch Development Zone decenniu Best Vitality Enterprise Award, 2016 Annual Integrity Enterprise Award.

novu 1 (2)

[Eccellente introduzione di u produttu] NCA1604A-90 Macchina di sigillatura automatica di sacchetti flessibili è beccu

novu 1 (3)

Usu

l.A machina hè aduprata per saldarà un spout plasticu à un saccu flexible.
2. Hè adattatu per imballà e bevande, gelatina, salsa di soia, aromi è cusmetichi (latte, maschera facciale) etc.

Vantage

1. Sealing meccanica (3 servo);picculu rumore;Bassu cunsumu di gas
2. Diversa funzione: saccu di spruzzo centru / corner;vitezza 80-90 pcs/min
3. Copertura protettiva di sicurità aghjurnata,Operazione di un omu
4. Copertura protettiva di sicurità aghjurnata
5. Pouch holder design positional pricisamenti
6. New pouch put way, più faciule d'aghjustà più stabile

Introduzione di a funzione:

1.Sistema di fila automatica: cuntrollu fotoelettricu di u bin è a piastra di vibrazione, invià automaticamente l'ugello di plastica in a linea di produzzione, u sistema di sigillatura iniziale di bagging: sguassate u saccu di imballaggio molle da u saccu, clamp, pull, sleeve in a bocca di plastica è sigilla è fissa. .

2.Multiple sistema di sigillatura: multiple sigillatura calda, sigillatura friddu, per assicurà a qualità di sigillatura.

3.Finished u cisterna di carica di u pruduttu è u sistema di cisterna di rifornimentu automaticu: u pruduttu finitu hè cuntatu in u cisterna di materiale per a macchina di riempimentu.U cisterna di materiale rimpiazzatu automaticamente dopu a sostituzione automatica, risparmiendu assai u costu di u travagliu.


Tempu di Postu: Feb-15-2023